Firma rodzinna EDPOL, czerpiąc z tradycji patrzymy w przyszłość

Firmy rodzinne stanowią fundament życia gospodarczego w naszym kraju. Podobnie na świecie szacuje się, że około ⅔ firm to przedsięwzięcia rodzinne, tworzące niemal 80% miejsc pracy. Polacy darzą zaufaniem takie przedsiębiorstwa do tego stopnia, iż gotowi są zapłacić drożej za produkt firmy rodzinnej, niż kupić tańszy, pochodzący z przedsiębiorstwa o charakterze korporacyjnym...

http://www.portalspozywczy.pl/handel/artykuly/firma-rodzinna-edpol-czerpiac-z-tradycji-patrzymy-w-przyszlosc,149203.html

Wyróżnij się albo zgiń. Zawieszki na butelki, czyli produkt w nowej odsłonie

 

"Nie pozostawiaj dobrego smaku w zawieszeniu". Tym sloganem mógłby posłużyć się dział marketingu firmy Edpol Food & Innovation promując, m.in. zwieszki na butelki z żelowymi kulkami z sokiem w środku - doskonały dodatek do wielu alkoholi.

http://www.portalspozywczy.pl/alkohole-uzywki/artykuly/wyroznij-sie-albo-zgin-zawieszki-na-butelki-czyli-produkt-w-nowej-odslonie,146795.html

Rewolucja na rynku alkoholi

Obserwując tę część sektora spożywczego zauważamy nieustanny wzrost ilości asortymentu proponowanego przez producentów. Sklepowe półki przepełnione są różnego rodzaju alkoholami. Wytwórcy ciągle szukają nowych inspiracji oraz możliwości zaspokojenia potrzeb i oczekiwań konsumentów. Nasza propozycja wychodzi naprzeciw pragnieniom odbiorców...

http://www.portalspozywczy.pl/alkohole-uzywki/artykuly/rewolucja-na-rynku-alkoholi,144722.html

 

Miliardowa “nisza” wciąż do zagospodarowania, czyli Grillowe InnoWAKACJE

Czy Polakom wystarczają grillowane dania rodem z supermarketu, niekiedy okraszone nutką własnej inwencji w postaci położenia na ruszcie przyprawionej karkówki? Nawet pobieżna analiza danych statystycznych dotyczących grillowania musi wywołać burzę mózgów w działach marketingu firm zajmujących się dostarczaniem produktów na grill ...

http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/miliardowa-nisza-wciaz-do-zagospodarowania-czyli-grillowe-innowakacje,145404.html

Intensyfikacja trendów prozdrowotnych na rynku żywności

Intensyfikacja trendów prozdrowotnych na rynku żywności

Rynek żywności ewoluuje, zmienia się świadomość konsumencka a wraz z nią gusta i oczekiwania klientów branży spożywczej. Sprawa jest jasna - ma być jak najbardziej naturalnie

http://www.portalspozywczy.pl/mieso/artykuly/intensyfikacja-trendow-prozdrowotnych-na-rynku-zywnosci,140598.html

 

    BRC     

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem