Wyróżnij się albo zgiń. Zawieszki na butelki, czyli produkt w nowej odsłonie

 

"Nie pozostawiaj dobrego smaku w zawieszeniu". Tym sloganem mógłby posłużyć się dział marketingu firmy Edpol Food & Innovation promując, m.in. zwieszki na butelki z żelowymi kulkami z sokiem w środku - doskonały dodatek do wielu alkoholi.

http://www.portalspozywczy.pl/alkohole-uzywki/artykuly/wyroznij-sie-albo-zgin-zawieszki-na-butelki-czyli-produkt-w-nowej-odslonie,146795.html

Miliardowa “nisza” wciąż do zagospodarowania, czyli Grillowe InnoWAKACJE

Czy Polakom wystarczają grillowane dania rodem z supermarketu, niekiedy okraszone nutką własnej inwencji w postaci położenia na ruszcie przyprawionej karkówki? Nawet pobieżna analiza danych statystycznych dotyczących grillowania musi wywołać burzę mózgów w działach marketingu firm zajmujących się dostarczaniem produktów na grill ...

http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/miliardowa-nisza-wciaz-do-zagospodarowania-czyli-grillowe-innowakacje,145404.html

Intensyfikacja trendów prozdrowotnych na rynku żywności

Intensyfikacja trendów prozdrowotnych na rynku żywności

Rynek żywności ewoluuje, zmienia się świadomość konsumencka a wraz z nią gusta i oczekiwania klientów branży spożywczej. Sprawa jest jasna - ma być jak najbardziej naturalnie

http://www.portalspozywczy.pl/mieso/artykuly/intensyfikacja-trendow-prozdrowotnych-na-rynku-zywnosci,140598.html

 

Rewolucja na rynku alkoholi

Obserwując tę część sektora spożywczego zauważamy nieustanny wzrost ilości asortymentu proponowanego przez producentów. Sklepowe półki przepełnione są różnego rodzaju alkoholami. Wytwórcy ciągle szukają nowych inspiracji oraz możliwości zaspokojenia potrzeb i oczekiwań konsumentów. Nasza propozycja wychodzi naprzeciw pragnieniom odbiorców...

http://www.portalspozywczy.pl/alkohole-uzywki/artykuly/rewolucja-na-rynku-alkoholi,144722.html

 

Milenialsi – konsumenci nowej generacji. Czy warto inwestować w działania proekologiczne?

Dzisiejsi konsumenci to w szczególności pokolenie Y. Milenialisi, bo o nich mowa to obecnie kluczowa grupa docelowa wielu marek, gdyż w Polsce jest ich już blisko 12 milionów. Mimo, że reprezentują sobą duży potencjał biznesowy, to czasy, kiedy będą kreować masowy rynek są jeszcze przed nami. Dlaczego więc tak mało o nich wiemy? 

- Konsumenci nowej generacji Y czy Z, szanują marki, które mają pozytywny wpływ na otaczający nas świat. W dobie błyskawicznego przekazu informacji m.in. dzięki mediom społecznościowym, smartfonom, klienci mają świadomość wpływu firm na społeczeństwo, planetę czy przyszłość.

Czytaj więcej...

    BRC     

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem