Rewolucja na rynku alkoholi

Obserwując tę część sektora spożywczego zauważamy nieustanny wzrost ilości asortymentu proponowanego przez producentów. Sklepowe półki przepełnione są różnego rodzaju alkoholami. Wytwórcy ciągle szukają nowych inspiracji oraz możliwości zaspokojenia potrzeb i oczekiwań konsumentów. Nasza propozycja wychodzi naprzeciw pragnieniom odbiorców...

http://www.portalspozywczy.pl/alkohole-uzywki/artykuly/rewolucja-na-rynku-alkoholi,144722.html

 

Intensyfikacja trendów prozdrowotnych na rynku żywności

Intensyfikacja trendów prozdrowotnych na rynku żywności

Rynek żywności ewoluuje, zmienia się świadomość konsumencka a wraz z nią gusta i oczekiwania klientów branży spożywczej. Sprawa jest jasna - ma być jak najbardziej naturalnie

http://www.portalspozywczy.pl/mieso/artykuly/intensyfikacja-trendow-prozdrowotnych-na-rynku-zywnosci,140598.html

 

Panier ekstrudowany lepszy od wypiekanego?

W ostatnich latach krajowy rynek dań typu convenience rozwija się głównie dzięki sieciom dyskontowym oraz sieciom sklepów spożywczych. Coraz więcej supermarketów, ale i dyskontów dostosowuje się do oczekiwań klientów. Widzimy to po sukcesywnie zmieniającej się ofercie produktów z grupy convenience.Prognozuje się, że tendencja ta będzie utrzymywała się w najbliższej przyszłości. Istotnym elementem mającym wpływ na zmiany zachodzące na rynku jest dążenie do wprowadzania kolejnych ułatwień w gospodarstwie domowym.

Czytaj więcej...

Milenialsi – konsumenci nowej generacji. Czy warto inwestować w działania proekologiczne?

Dzisiejsi konsumenci to w szczególności pokolenie Y. Milenialisi, bo o nich mowa to obecnie kluczowa grupa docelowa wielu marek, gdyż w Polsce jest ich już blisko 12 milionów. Mimo, że reprezentują sobą duży potencjał biznesowy, to czasy, kiedy będą kreować masowy rynek są jeszcze przed nami. Dlaczego więc tak mało o nich wiemy? 

- Konsumenci nowej generacji Y czy Z, szanują marki, które mają pozytywny wpływ na otaczający nas świat. W dobie błyskawicznego przekazu informacji m.in. dzięki mediom społecznościowym, smartfonom, klienci mają świadomość wpływu firm na społeczeństwo, planetę czy przyszłość.

Czytaj więcej...

Pieprz w przetwórstwie mięsa – właściwości i alternatywne rozwiązania

W październikowym wydaniu Gospodarki Mięsnej ukazał się artykuł autorstwa dr. inż. Macieja Borzyszkowskiego pt. „Pieprz w przetwórstwie mięsa – właściwości i alternatywne rozwiązania”. W publikacji autor opisuje właściwości pieprzu, jego rodzaje i zastosowanie w przemyśle z uwzględnieniem alternatywnych rozwiązań. Wśród zamienników pieprzu autor wyróżnia m.in. koncentraty przypraw opracowane przez naszą firmę.

Czytaj więcej...

    BRC     

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem